Sunday, April 17, 2011

kawan saya kata.....

saya ade kawan baik.. masa sama2 dekat UUM dlu.. kitorg slalu sama kelas, sama tutor..sama group..
nama die Azaliah Azizah..bersama2 dengan few yg lain... mmg geng kamceng la ni..sbb slalu sama2... lagi2 dgn k.Yati..
aritu 1st time Aza buka blog nih..
die kata 'eh..tulisan blog ko sama dgn tulisan ko la sal.. aku ingat lagi tulisan ko...'
wow terharu giler aku die igt tulisan aku yg huduh ni.. ahaha.. aku mmg cari2 font yg agak2 sama dgn tulisan aku sndri tuk diari aku ni.. kalo korg rasa huduh nk wat canner kn.. ahaha dh mmg tulisan aku gini.. :)
tulisan manusia ni pelbagai rupa bentuk.. anda kadang2 tulisan aku juga mngikut mood aku.. kalo dh penat menulis.. maka die jadi makin besar.. ahaha.. :P

1 comment:

Sailingstars-Sunshines said...

post ni dh xvalid pasal aku dh tukar templates.. laki ku ckp susah nk baca.. ahahaha